• OMX Baltic0,00%0,00
  • OMX Riga0,00%0,00
  • OMX Tallinn0,00%0,00
  • OMX Vilnius0,00%0,00
  • S&P 5000,00%0,00
  • DOW 300,00%0,00
  • Nasdaq 0,00%0,00
  • FTSE 1000,00%0,00
  • Nikkei 2250,00%0,00
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,75
  • OMX Baltic0,00%0,00
  • OMX Riga0,00%0,00
  • OMX Tallinn0,00%0,00
  • OMX Vilnius0,00%0,00
  • S&P 5000,00%0,00
  • DOW 300,00%0,00
  • Nasdaq 0,00%0,00
  • FTSE 1000,00%0,00
  • Nikkei 2250,00%0,00
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,75
  • 09.05.16, 11:30
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Maruti andis India autoturule kiirema käigu

India sõiduautode müügi kasv oli aprillis viimase viie kuu kiireim. Ostjate tähelepanu pälvisid peamiselt Maruti uued mudelid Maruti Suzuki ja Vitara Brezza.
Maruti uued mudelid elavdasid automüüki Indias
  • Maruti uued mudelid elavdasid automüüki Indias Foto: EPA
Aprillis müüdi India turul 242 060 neljarattalist, mille hulka kuulusid nii sõidu- kui sportautod ning minibussid, vahendas Bloomberg.
Aasia suuruselt kolmandal autoturul üritatakse kliente meelitada sportmaasturite ning uudsete luukpäradega mudelite abil. Märtsis tõi Maruti turule Vitara Brezza ning aprilli alguses Tiago. Maasturite segmendis õnnestus Marutil tänu sellele ka oma käive võrreldes eelmise aastaga kolmekordistada.
Maasturite tootmise pealt loodetakse müügikasvu ka tulevikus, sest juunist kuni septembrini on India maapiirkondades mussooniaeg ning sagenevate vihmade tõttu peaks nõudlus seda tüüpi sõidukite järele veelgi suurenema.
Ka Maruti mootorrataste müük suurenes möödunud kuul, seda ligi viiendiku võrra.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 16:24
Lindström: müügiinimeste tugevuste arendamine hoiab tiimi motiveeritu ja tulemuslikuna
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele