Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Maruti andis India autoturule kiirema käigu
India sõiduautode müügi kasv oli aprillis viimase viie kuu kiireim. Ostjate tähelepanu pälvisid peamiselt Maruti uued mudelid Maruti Suzuki ja Vitara Brezza.
Maruti uued mudelid elavdasid automüüki Indias Foto: EPA
Aprillis müüdi India turul 242 060 neljarattalist, mille hulka kuulusid nii sõidu- kui sportautod ning minibussid, vahendas Bloomberg.
Aasia suuruselt kolmandal autoturul üritatakse kliente meelitada sportmaasturite ning uudsete luukpäradega mudelite abil. Märtsis tõi Maruti turule Vitara Brezza ning aprilli alguses Tiago. Maasturite segmendis õnnestus Marutil tänu sellele ka oma käive võrreldes eelmise aastaga kolmekordistada.
Maasturite tootmise pealt loodetakse müügikasvu ka tulevikus, sest juunist kuni septembrini on India maapiirkondades mussooniaeg ning sagenevate vihmade tõttu peaks nõudlus seda tüüpi sõidukite järele veelgi suurenema.
Ka Maruti mootorrataste müük suurenes möödunud kuul, seda ligi viiendiku võrra.
10.-12. oktoobrini leiab Tallinnas asuvas Põhjala tehases juba kolmandat korda aset jätkusuutlikkuse festival Impact Day, mis toob erinevatest maailma paikadest kohale oma valdkonna tõelised tipud.